Napisz do nas

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1 wersja, obowiązuje od 25.5.2018

Nasz sklep internetowy GALAMODINO, firma Helena Zedková, REGON: 76302067, z siedzibą pod adresem Na Skalkách nr 171, 664 44 Ořechov u Brna (dalej jako ,,administrator sklepu“) wyraźnie i otwarcie informuje o sposobach, w jaki przetwarza dane osobowe, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO i RADY (UE) 2016/679, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ogólne rozporządzenie o ochronie danych, (dalej jako „RODO”).

 

Więcej informacji znajduje się tutaj: Polityka plików cookie.

 

Bezpieczeństwo danych osobowych użytkowników stanowi dla nas priorytet. Dlatego zwracamy należytą uwagę na dane osobowe i ich ochronę. W niniejszych zasadach przetwarzania danych osobowych szczegółowo informujemy o tym, jakie dane osobowe gromadzimy, w jaki sposób je używamy, komu je przekazujemy itd.

1. Ochrona danych osobowych jest dla nas priorytetem 

Zaufanie Klienta jest dla nas bardzo ważne. Rozumiemy kontrolę Klienta własnych danych osobowych i sposobu ich wykorzystywania. Naszym priorytetem jest zapobieganie nieuprawnionemu dostępowi do nich. Ilekroć poprosimy o informacje, potrzebujemy ich, nie prosimy o więcej. Do kontroli adresu e-mail wykorzystujemy funkcję double opt-in.

Jakie dane osobowe potrzebujemy?

Gromadzimy dane osobowe, które nam przekazuje Klient, na przykład podczas składania zamówienia, kontaktu z nami lub oceny zakupu, towaru. Podane przez Klienta dane osobowe obejmują zarówno dane obowiązkowe: dane kontaktowe, informacje dotyczące płatności, a także dane nieobowiązkowe. Bez niniejszych danych nie jest możliwe dokonanie zakupów w naszym sklepie internetowym. Użytkownik dobrowolnie przekazuje nam swoje dane osobowe, po naszej prośbie o wyrażenie zgody, np. w trakcie rejestracji, wysyłki newsletteru, porady, dyskusji, recenzji i innych określonych czynności.

Jak dane osobowe wykorzystujemy? 

Dane Klienta gromadzimy do następujących celów:

 

  • Wytworzenie osobistego konta Klienta i zarządzanie nim (rejestracja)
  • Przetwarzanie zamówień, dostarczanie towaru, obsługa procesu zwrotu i reklamacji towaru
  • Wysyłka aktualnych informacji o statusie zamówienia poprzez wiadomość sms
  • Kontakt w przypadku problemów z dostawą zamówionego towaru
  • Odpowiedzi na pytania Klienta i informacje o nowych i zmienionych usługach
  • Wysyłka wiadomości o bieżących wydarzeniach i promocjach (newsletter)
  • Zarządzanie kontem Klienta i kontrola płatności
  • Analizy umożliwiające przedstawienie Klientowi najlepszej oferty produktów
  • Kontrola wieku pod kątem przepisów dotyczących zakupów online
  • Wysyłka ankiety satysfakcji umożliwiająca Klientowi wpływ na ofertę i usługi naszego sklepu
  • Testowanie i ulepszanie naszych systemów, za pośrednictwem których świadczymy nasze usługi
  • Zapobieganiu niewłaściwemu wykorzystaniu naszych usług


Dane osobowe Klienta przechowujemy przez okres niezbędny, w następujących celach:

 

  • w przypadku zakupów z rejestracją lub bez, przez okres trzech lat, przy czym nowy trzyletni okres rozpoczyna się od dnia złożenia ostatniego zamówienia,
  • do oceny zakupów lub towaru przez trzy lata,
  • do wysyłania wiadomości bez dokonywania zakupu, w dyskusjach, nadzorze , formularzach kontaktowych, doradztwie, pytaniach o produkt itp. przez jeden rok,
  • lub przez okres przewidziany prawem (przez okres 11 lat informacje podane na fakturze, wypełnienie zobowiązań prawnych zgodnie z ustawą nr 235/2004 o podatku VAT).

 

Dane osobowe Klienta zostaną następnie usunięte, o ile Klient nie wyrazi zgody na przedłużenie ich przetwarzania.

2. Ochronimy dane osobowe Klienta

Usprawniamy nasze usługi. Podjęliśmy przeciwdziałania techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych Klienta przed stratą, manipulacją i nieautoryzowanym dostępem. Nasze środki ostrożności cały czas ulepszamy dostosowując je do postępującego rozwoju technologicznego. Aby płatności kartami były jak najbardziej bezpieczne, wszystkie informacje są przesyłane w postaci zaszyfrowanej przy użyciu protokołu SSL. Oznacza to, że informacje przechodzą przez bezpieczne połączenie i że dane karty kredytowej Klienta nie mogą być odczytane przez podmioty zewnętrzne. Podczas dokonywanej płatności kartą współpracujemy z autoryzowanym serwisem płatniczym, który umożliwia nam weryfikację w banku ważności karty. Korzystamy z naszych usług, jednocześnie o wszystkim informując Klienta. Dane otrzymane od Klienta przechowywane są tylko na terenie Unii Europejskiej.

3. Decyzje Klienta o udostępnieniu danych

Dla zapewnienia jeszcze lepszej obsługi i przekazywaniu odpowiednich informacji, zbieramy dane o tym, jak wykorzystywane są nasze aplikacje. Oznacza to, że podczas korzystania z naszej strony internetowej śledzimy, jakie funkcje są najczęściej używane i jakie działania powodują wyświetlanie komunikatów o błędach. Jeśli Klient nie zgadza się ze śledzeniem tych informacji może włączyć tryb anonimowy lub  ustawić w swojej przeglądarce pliki cookie. Przeczytaj więcej w ,,Polityka plików cookies“.

 

Klient może wycofać swoją zgodę klikając w link „Anuluj subskrypcję biuletynu” w wysłanym e-mailu lub skontaktować się z administratorem sklepu pod adresem:

 

Helena Zedková

Na Skalkách č. ev. 171

664 44 Ořechov 

Republika Czeska

 

4. Wybieramy dostawców usług, którym możemy wierzyć

Prowadzimy sprzedaż internetową, w której nie możemy istnieć bez współpracy z innymi, zewnętrznymi dostawcami usług. Uzyskane przez nas dane mogą zostać udostępnione poniższym partnerom:

 

V-style CZ s.r.o.

Przesylkownia.pl

 

Ewentualnie innej osobie trzeciej będącej dostawcą oprogramowania, aplikacji lub usługi, z której w obecnej chwili nie korzystamy.

Dane Klienta nigdy nie udostępniamy, nie sprzedajemy ani nie wymieniamy z osobami trzecimi w celach handlowych.

5. Jakie są prawa Klienta? 

Klienta ma prawo zażądać informacji o tym, jakie jego dane osobowe przechowujemy (bezpłatnie raz w roku). Jeśli te informacje są nieprawidłowe lub niekompletne, może poprosić o ich poprawienie lub usunięcie. Nie możemy usunąć danych Klienta, jeśli uniemożliwiają nam to przepisy prawne takie jak ustawa o rachunkowości lub inne z uzasadnionym powodem, np. zaległe długi. Klient ma prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych (art. 7 ust.3 RODO), prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), prawo do ich sprostowania (art. 16 RODO) lub do ich usunięcia (art. 17). RODO), prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO) oraz wnieść sprzeciw wobec ich przetwarzaniu (art. 21 RODO), ma prawo przekazać te dane innemu administratorowi (art. 20 RODO), a także złożyć skargę do urzędu o ochronie danych osobowych, jeśli uważa, że nasza firma narusza zasady RODO w przetwarzaniu danych osobowych (art. 77 RODO). W przypadku skorzystania z powyższych uprawnień Klient może skontaktować się z administratorem sklepu  korzystając z adresu kontaktowego.

 

6. Nie ma prywatności bez zabezpieczeń

Bezpieczne usługi pomagają chronić dane osobowe Klienta przed cyberatakami i ciekawskimi ludźmi. Bez bezpieczeństwa nie ma gwarancji prywatności. Dzięki naszemu zaangażowaniu w bezpieczeństwo cybernetyczne możemy zaoferować naprawdę bezpieczne usługi cyfrowe.